Ви ввійшли як: Гість

Для інтегрування окремих навчальних курсів у початковій школі існують об’єктивні причини й передумови, які намагались представити учителі Рудської ЗОШ І-ІІ ступенів на практичному семінарі учителів початкових класів, що відбувся 12 травня.

«Інтегрування окремих навчальних курсів у початковій школі».

За умов розбудови демократичної держави однією з найактуальніших залишається проблема постійного підвищення рівня освіти і культури народу. Тому так гостро стоїть сьогодні завдання – навчити школярів учитися, самостійно поповнювати знання, орієнтуватися у потоці інформації. Нові програми загальноосвітньої школи орієнтують учителя на потребу формування в учнів комплексу передбачених для кожної вікової групи міжпредметних або загальнонавчальних знань, умінь та навичок, що становлять основу навчально-пізнавальної культури.

Ідея реалізації міжпредметних зв’язків – важливий фактор, що сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу у початкових класах. Розглядаючи формування навчально-пізнавальної культури молодших школярів, ми можемо стверджувати, що будь-яка культура, якщо вона соціально корисна за своїм предметним змістом і направленістю, становить велику цінність для учнів. Нині у початкових класах пріоритети надаються розвивальній функції навчання, культу самостійності і нестандартності думки, який забезпечує здоровий інтелектуальний клімат класу.

Для інтегрування окремих навчальних курсів у початковій школі існують об’єктивні причини й передумови, які намагались представити учителі Рудської ЗОШ І-ІІ ступенів на практичному семінарі учителів початкових класів, що відбувся 12 травня.

Семінар розпочато з тренінгового заняття, яке провела з учителями методист РМК Столярчук Людмила Олександрівна. На ньому піднімалось питання вирішення проблеми зацікавленості учнів у навчанні та виконанню вимоги проведення учителями цікавих уроків, надання якісних освітніх послуг. Працюючи у групах учителі визначились у тому, що впровадження інноваційних технологій та використання міжпредметних зв’язків – це той дидактичний засіб, який передбачає комплексний підхід до формування й засвоєння змісту освіти, дає можливість здійснювати зв’язки між предметами для поглибленого, всебічного розгляду найважливіших понять.

Гльос Оксана Іванівна, директор школи, ласкаво запросила учасників семінару відвідати майстер-класи, що підготували учителі початкових класів: урок літературного читання в 2 класі «А. Костецький «Все починається з мами», В.Гринько «Мама» (класовод Войціцька Олена Іванівна), інтегрований урок з математики та трудового навчання в 3 класі (класовод Муринець Олена Володимирівна), урок з предмета «Я у світі» на тему «Я у світі людей» (класовод Берлізова марія Олександрівна).

Різні види діяльності (художньо-трудова, малювання, читання, слухання музики, спів, тощо), використання інтерактивних методів навчання, різних інноваційних технологій, які були притаманні урокам інтегрованого змісту, зробили їх цікавими. А це, в свою чергу, сприяло запобіганню втомлюваності дітей, посиленню інтересу до навчання та школи в цілому.

Учасники семінару відзначили високий професійний рівень учителів початкових класів Рудської ЗОШ І-ІІ ст. та побажали їм міцного здоров’я та успіхів.

Останні події...

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ ІІ (РАЙОННОГО) ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ХІМІЇ.

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за № 1318/20056 та на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2018 № 849 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році» з метою пошуку, підтримки та розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді.

детальніше »

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ ІІ (РАЙОННОГО) ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАТИКИ.

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за № 1318/20056 та на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2018 № 849 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році» з метою пошуку, підтримки та розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді.

детальніше »

Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету 12 грудня 2018 року на базі районного методичного кабінету було проведено чергове засідання творчої групи вихователів.

Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету 12 грудня 2018 року на базі районного методичного кабінету було проведено чергове засідання творчої групи вихователів з проблеми «Сучасний український садок. Інтеграційні процеси в системі дошкільної освіти».

детальніше »

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ ІІ (РАЙОННОГО) ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ.

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за № 1318/20056 та на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2018 № 849 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році» з метою пошуку, підтримки та розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді.

детальніше »

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання