29 листопада 2017 року на базі Колибаївської ЗОШ І-ІІ ступенів Колибаївської ОТГ відбувся семінар вчителів інклюзивного навчання.
«Інклюзивне навчання - якісна освіта для дітей з особливими освітніми потребами».

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.
Основою концепції інклюзивної освіти є принцип, що всі діти, незважаючи на різне культурне й соціальне походження рівні та повинні мати однакові можливості отримати освіту.
Саме цій проблемі був присвячений семінар вчителів інклюзивного навчання на тему: «Інклюзивне навчання - якісна освіта для дітей з особливими освітніми потребами», який відбувся 29 листопада 2017 року на базі Колибаївської ЗОШ І-ІІ ступенів Колибаївської ОТГ.
Учасники семінару познайомились із системою роботи вчителя –асистента Чорної С.А., відвідали урок української мови у 7 класі, який провела вчитель Червоногродська Г.А., прослухали та обговорили цікаві та змістовні доповіді заступника директора з навчально-виховної роботи Ткачук Н.Б. «Інклюзивна освіта – шлях до всебічного розвитку дітей» та логопеда Ткачук О.А. «Корекційно-розвивальна робота, як складова інклюзивного навчання». Цікавим для учасників семінару був виступ матері учня 7 класу Годзінської І.В., у якому вона зазначила: «Для повноцінного залучення дитини з особливими потребами до навчального процесу і дитячого колективу їй потрібна певна додаткова допомога. А це можливо за умов злагодженої роботи усього педагогічного колективу.» Тому всі працівники і структурні підрозділи нашого навчального закладу працюють як одна команда, сприяючи вирішенню проблем, які можуть з явитися у ході роботи».

Підвела підсумок районного семінару завідувач ПМПК Стрільчук Н.В., зазначивши, що ключовий принцип інклюзивного підходу полягає в тому, що школи мають бути відкритими для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей.
А також подякувала за цікавий урок та змістовну теоретичну частину семінару, зазначивши, що у школі всі учасники семінару показали тісний взаємозв'язок у роботі між вчителями, асистентом, учнем, батьками, їхню співпрацю, та доброзичливе ставлення один до одного. Кожен учасник семінару ще раз переконався, що саме ці факти є складовими успіху реалізації програми інклюзивного навчання учнів. Адже така система освітніх послуг базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, а також ця система передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу, з розвитком відповідного інклюзивного середовища.
Долучайтесь до спільної роботи у соц. мережах