20 жовтня на базі Кадиєвецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар вчителів-логопедів Кам’янець-Подільського району.
«Використання арт-терапії в корекції мовлення та емоційно-вольової сфери учнів з вадами мовлення».

Мова – невичерпне багатство, яким природа обдарувала людину, його можна примножити, а можна й непомітно розгубити. Тож перед нами завжди стоїть завдання: прищепити дитині любов до слова, навчити її чітко, красиво і влучно висловлюватися, обстоювати власну думку. Тобто, першочерговим завданням розвитку мовлення дітей є виховання мовної особистості, такої, яку характеризує достатній рівень мовленнєво-комунікативної компетентності, яка вільно і творчо застосовує мову в різних ситуаціях життєдіяльності.
20 жовтня на базі Кадиєвецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар вчителів-логопедів Кам’янець-Подільського району на тему: «Використання арт-терапії в корекції мовлення та емоційно-вольової сфери учнів з вадами мовлення», який провела логопед Вербова Наталія Владиславівна. Присутніми були логопед Орининської ЗОШ І-ІІІст. Білюк О.Г., Колибаївської ЗОШ І-ІІст. Ткачук О.А. та Мойєсеєнко Л.Є.,вчитель-логопед Довжоцького НВК «ЗОШ І-ІІІст.колегіум».
Семінар розпочався з виступу завідувача ПМПК Стрільчук Н. В. про «Підвищення логопедичної компетентності педагогів у роботі з дітьми-логопатами», яка відзначила, що робота логопеда базується на ігровій діяльності під час якої вирішуються завдання навчання та виховання учнів. Логопед створює такі умови, щоб у дітей виникала потреба говорити, для того, щоб вербальна комунікація стала для них звичною та необхідною.

Практичною частиною тренінгу було «Використання арт-терапії в корекції мовлення (за допомогою каштанів) та емоційно-вольової сфери».
За круглим столом вчителі-логопеди обговорювали проблему «Формування лексиксико-граматичних категорій з елементами логоритміки».
Прикладом навчання був елемент тренінгу з дитиною.
У ході роботи районного семінару з метою попередження та корекції порушень мовлення учасники семінару виробили низку рекомендацій.
Долучайтесь до спільної роботи у соц. мережах