Ви ввійшли як: Гість

Відповідно до плану РМК 20 квітня 2017 року відбулося засідання районного методичного об`єднання вчителів індивідуальної та інклюзивної форми навчання.

«Щодо запровадження інклюзивної форми навчання виступила завідувач РПМПК Стрільчук Н.В. Керівник МО Вапнічна Л.О. проаналізувала індивідуальну програму розвитку дітей з особливими освітніми потребами».

Інклюзивна освіта – гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання. Навчання відбувається за індивідуальними навчальними планами та забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом. Інклюзивна освіта передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.

Навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовим рівнем розвитку, членів родин та суспільства в цілому.

В інклюзивних класах наголос робиться в першу чергу на розвиток сильних якостей і талантів учнів, а не на їхніх фізичних або розумових проблемах. Взаємодія з іншими дітьми сприяє когнітивному, фізичному, мовному, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. При цьому діти з типовим рівнем розвитку демонструють відповідні моделі поведінки дітям з особливими освітніми потребами і мотивують їх до цілеспрямованого використання нових знань і вмінь.

Відповідно до плану РМК 20 квітня 2017 року відбулося засідання районного методичного об'єднання вчителів індивідуальної та інклюзивної форми навчання. Щодо запровадження інклюзивної форми навчання виступила завідувач РПМПК Стрільчук Н.В. Керівник МО Вапнічна Л.О. проаналізувала індивідуальну програму розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Борзишнна І.М., вчитель індивідуального навчання Приворотської ЗОШ І-ІІІст. звернула увагу на оформлення документації вчителя-асистента інклюзивного класу.

Завідувач РПМПК Наталія Стрільчук надала методичні рекомендації щодо складання ІПР для учнів інклюзивних класів.

В інклюзивних класах взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш чуйними, готовими допомогти.

Останні події...

Відповідно до плану роботи ХОІППО та РМК 4 березня 2020 року на базі Довжоцького НВК відбувся семінар-тренінг.

Відповідно до плану роботи ХОІППО та РМК 4 березня 2020 року на базі Довжоцького НВК відбувся семінар-тренінг «Ключові уміння 21 століття: критичне мислення, спілкування та співпраця на уроках іноземної мови», учасниками якого стали 56 вчителів англійської та німецької мов.

детальніше »

03 лютого на базі Довжоцького НВК відбулося засідання творчої групи педагогів закладів дошкільної освіти.

03 лютого на базі Довжоцького НВК відбулося засідання творчої групи педагогів закладів дошкільної освіти. У тісній співпраці розглядалася тема «Інноваційні педагогічні технології в сучасній дошкільній освіті».

детальніше »

28 лютого 2020 року на база Заліської-1 ЗОШ І-ІІ ступенів відбулися фінальні змагання районної Спартакіади школярів з тенісу настільного серед шкіл І-ІІ ступенів, гімназій.

28 лютого 2020 року на база Заліської-1 ЗОШ І-ІІ ступенів відбулися фінальні змагання районної Спартакіади школярів з тенісу настільного серед шкіл І-ІІ ступенів, гімназій.

детальніше »

28.02.2020 року на базі Кульчиєвецької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулися фінальні змагання з баскетболу дівчата (3Х3) районної Спартакіади школярів серед ЗЗСО І-ІІІ ступенів, ліцеїв.

28.02.2020 року на базі Кульчиєвецької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулися фінальні змагання з баскетболу дівчата (3Х3) районної Спартакіади школярів серед ЗЗСО І-ІІІ ступенів, ліцеїв.

детальніше »

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання