15 лютого 2018 року на базі ПМПК відбулось методичне об`єднання вчителів індивідуальної та інклюзивної форми навчання.
«Компетентнісний підхід вчителів з індивідуального та інклюзивного навчання до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».

Наше сьогодення – це зміна ціннісних орієнтирів в освіті, визнання розмаїття кожної дитини, обумовлене зміною освітньої парадигми та гуманізму: «освіта для всіх, школи для всіх».
З метою формування інклюзивної, індивідуальної компетентності та навчання педагогів району працювати з дітьми, що мають особливі освітні потреби і навчаються за різними формами навчання (індивідуальною та інклюзивною), 15 лютого 2018 року на базі ПМПК відбулось методичне об`єднання вчителів індивідуальної та інклюзивної форми навчання з теми: «Компетентнісний підхід вчителів з індивідуального та інклюзивного навчання до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».
В ході роботи методичного об’єднання прийняв участь лікар-психіатр Кам’янець-Подільської центральної районної лікарні Гузак Михайло Дмитрович, який у своєму виступі розповів про причини порушень інтелектуального розвитку у дітей та зауважив, що такі учні потребують особливої корекційної психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової допомоги з раннього періоду розвитку.
Особлива дитина-це дитина з порушеннями, внаслідок яких до неї потрібно застосовувати особливі освітні програми, відмінні від стандартних.
Тому про методику вивчення граматики у молодших школярів із порушенням інтелекту детально розповіла завідувач ПМПК Стрільчук Н.В.. Про соціально-психологічний супровід дітей із порушенням інтелекту у школі наголосила вчитель індивідуального навчання Грушківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. агротехнічний ліцей» Неля Грузевич. Досвідом роботи з даної теми поділилась вчитель Чабанівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.» Ткачук Роза Володимирівна.
У ході практичної частини методичного об`єднання учасники переглянули відеозаписи фрагментів уроків з коментарями вчителів. Разом з тим, вони мали можливість поділилися враженнями та обговорити існуючі проблеми. У підсумку були вироблені методичні рекомендації щодо даної теми методичного об'єднання.
Долучайтесь до спільної роботи у соц. мережах