10.12.2015 р. на базі РМК відбулося засідання методичного об`єднання вчителів індивідуального навчання на тему: «Методи індивідуального підходу до дітей з обмеженими можливостями».
10.12.2015 р. на базі РМК відбулося засідання методичного об`єднання вчителів індивідуального навчання на тему: «Методи індивідуального підходу до дітей з обмеженими можливостями».

Мотиви навчальної діяльності учнів з розумовою відсталістю часто мають неузагальнений характер. У процесі навчання діти з психофізичними вадами, як правило, керуються вузькими, обмеженими, ситуативними мотивами: одержати гарну оцінку, ухилитися від покарання, тощо. Їх, безумовно, треба заохочувати і водночас розширювати мотиваційну сферу. Для цього потрібна спеціальна корекційно – виховна робота, спрямована на підвищення рівня загального психологічного розвитку. Без спеціального навчання інтереси в розумово відсталих дітей проявляються слабо. Діти з порушеним інтелектом пасивно ставляться до навчання. Тому однією з умов формування пізнавальних інтересів учнів є необхідність їх переконання у потребі набуття глибоких і стійких знань. Все це має поєднуватися з досвідом дитини, її потребами, інакше корекційна робота не матиме ефекту. Найкраще, коли формування пізнавальних процесів проходитиме у формі цікавої гри під час проведення заняття. Такі уроки краще усвідомлюються учнями з розумовою відсталістю і створюють зацікавленість у роботі. Формування пізнавальних інтересів відображаються у серйозному ставленні до предмета та розвитку активної пізнавальної діяльності.
Важливим фактором розвитку є адекватне формування зрілої особистості та самооцінки. Вона формується під впливом оцінки з боку оточуючих, власної діяльності та власної оцінки результатів цієї діяльності. Форми поведінки дитини стають рисами особистості, а негативні якості виникають як відповідь на потребу дитини уникати важких афективних переживань, що пов'язані з втратою впевненості в собі.
Крім того, підвищення працездатності розумово відсталих школярів тісно пов'язане з розвитком уваги. Адже у всіх дітей з порушеним інтелектом увага порушена. Діти відрізняються нестійкістю уваги, що обумовлено швидкою виснажливістю психічних процесів, які виникають постійно. Тобто, для покращення працездатності необхідно досягати розвитку уваги та її переключення у ході виконання навчальної діяльності.
Коли знижується працездатність, втрачається інтерес до діяльності, з'являється непереборне бажання кинути почату справу, невпевненість у собі. Водночас, у цих умовах у дітей знижується здатність до концентрації, запам'ятовування, з'являються сонливість, головний біль тощо.
Тому потрібно пам'ятати про необхідність правильного дозування, навантаження, розподілу та переключення, що можливо за умови чергування різних видів діяльності.
Долучайтесь до спільної роботи у соц. мережах