Ви ввійшли як: Гість

10 листопада відповідно до плану роботи районного методичного кабінету на базі Устянського дошкільного закладу «Промінчик» відбулося засідання Школи фахового зросту вихователів.

«Нетрадиційні технології роботи з казкою як засіб розвитку пізнавальної та мовленнєвої компетентності дошкільників».

10 листопада відповідно до плану роботи районного методичного кабінету на базі Устянського дошкільного закладу «Промінчик» відбулося засідання Школи фахового зросту вихователів. Учасники заходу працювали над темою «Нетрадиційні технології роботи з казкою як засіб розвитку пізнавальної та мовленнєвої компетентності дошкільників».

Роботу методичного об'єднання розпочала Наталя Кашуба, методист відділу освіти, яка окреслила актуальність даного питання та важливість розвитку мовленнєвої компетентності відповідно Базового компонента дошкільної освіти. Адже розвиток в дошкільному періоді творчих здібностей, постійне вдосконалення мовних навичок, оволодіння літературною мовою є необхідними компонентами освіченості та інтелігентності надалі, тому формування зв'язності мовлення, розвиток вміння змістовно і логічно будувати висловлювання є одним з головних завдань мовного виховання дошкільнят. Це зумовлено насамперед її соціальною значимістю і роллю у формуванні особистості.

Керівник Школи, Ганна Язловіцька, висвітлила питання «Казка – як засіб розвитку творчостіта уяви дошкільника». Ганна Богданівна звернула увагу молодих колег на те, що для розвитку зв'язного мовлення дитини необхідно застосовувати різні дидактичні ігри, заняття, в тому числі казки.

Діти черпають з казок безліч пізнань: перші уявлення про час і простір, про зв'язок людини з природою, з предметним світом, казки дозволяють дитині побачити добро і зло.

Але, на жаль, казки подаються дошкільнятам недостатньо різноманітно, в основному - це читання, розповідання, в кращому випадку переказ в особах або драматизація, перегляд театральних вистав, мультфільмів, кінофільмів за мотивами знайомих казок.

Казки не повною мірою використовуються для розвитку у дітей уяви, мислення, зв'язного мовлення і виховання добрих почуттів. Тому вивченню та впровадженню нетрадиційних технологій роботи з казкою приділяється особлива увага, зокрема у роботі з молодими вихователями.

Досвідом роботи щодо реалізації даного напрямку діяльності поділилась завідувач Устянським ДНЗ «Промінчик» Анжела Когутовська.

Під час практичного модуля учасники засідання переглянули відкрите заняття «Казка власними руками «Ріпка», яке провела вихователь даного закладу Уляна Маринович.

Останні події...

15 лютого на базі Кульчиєвецької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулися фінальні змагання.

15 лютого на базі Кульчиєвецької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулися фінальні змагання з баскетболу (дівчата).

детальніше »

15 лютого на базі Колибаївської ЗОШ І-ІІ ступенів (І зона), на базі Китайгородської ЗОШ І-ІІ ступенів (ІІ зона) відбулися зональні змагання Спартакіади школярів.

15 лютого на базі Колибаївської ЗОШ І-ІІ ступенів (І зона), на базі Китайгородської ЗОШ І-ІІ ступенів (ІІ зона) відбулися зональні змагання Спартакіади школярів з тенісу настільного.

детальніше »

14 лютого 2019 року на базі Пановецького дошкільного навчального закладу «Колосок» відбулося засідання методичного об’єднання вихователів.

14 лютого 2019 року на базі Пановецького дошкільного навчального закладу «Колосок» відбулося засідання методичного об’єднання вихователів на тему: «Особистісний розвиток дітей – спільна справа батьків та педагогів».

детальніше »

08 лютого 2019 року відповідно до плану роботи районного методичного кабінету на базі Довжоцького закладу дошкільної освіти «Веселка» відбувся районний семінар-практикум.

08 лютого 2019 року відповідно до плану роботи районного методичного кабінету на базі Довжоцького закладу дошкільної освіти «Веселка» відбувся районний семінар-практикум на тему: «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті впровадження Нової української школи».

детальніше »

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання